Suspensie rulota
+2
cristian57
Florin Bucur
6 participanți
RULOTISTII VESELI . FORUMGRATUIT . RO :: Meniu-HOME :: Date Tehnice si sfaturi AUTO- RULO -tistice :: intretinere sau probleme
Pagina 1 din 1
Suspensie rulota
Am constatat ca nu am amortizoare la rulota dupa un sezon de utilizare. Tocmai am cumparat o pereche de amortizoare universale (ptr orice tip de rulota) si surpriza - nu se potrivesc. Locasurile pe care le-am dedus eu a fi ptr telescoape sunt in imagine. Baiul este ca telescopul este mai gros si nu intra in profilul U unde ar trebui sa se prinda...
Astept parerile voastre!
Sanatate maxima!
Astept parerile voastre!
Sanatate maxima!
Florin Bucur- Mesaje : 31
Data de inscriere : 09/04/2012
Varsta : 62
Localizare : Slatina - Olt
Re: Suspensie rulota
Nu cred ca trebuie sa intre in profilul u.Incearca in afara profilolui.
cristian57- membrii activi
- Mesaje : 119
Data de inscriere : 25/01/2012
Varsta : 66
Localizare : bucuresti
Re: Suspensie rulota
Ca si liniaritate sau directie telescopul ar trebuie sa intre clar in U. Numai ca - (cacofonia dracului) camasa amortizorului e mai groasa decat profilul U. Universal fiind ar trebui sa....mearga...nu?
Florin Bucur- Mesaje : 31
Data de inscriere : 09/04/2012
Varsta : 62
Localizare : Slatina - Olt
Re: Suspensie rulota
Incearca si prinde telescopul pe exteriorul profilului ''U'',(cu un surub lung care sa cuprinda tot profilul) iar in partea de jos, in dreptul rotii prinde pa partea dinspre roata a suportului.
In felul acesta nu mai esti nevoit sa bagi telescopul in profilul ''U''...eu asa ''vad'' ca s-ar potrivi din poza !
Tine-ne la curent...220v
In felul acesta nu mai esti nevoit sa bagi telescopul in profilul ''U''...eu asa ''vad'' ca s-ar potrivi din poza !
Tine-ne la curent...220v
Vali P- membrii activi
- Mesaje : 92
Data de inscriere : 15/02/2012
Varsta : 54
Localizare : Fetesti-Ialomita
RE
Daca postai inainte sa cumperi amortizoarele era altceva,acum trebuie sa le adaptezi cumva.........sau repui in vinzare ce ai luat si cumpari ce trebuie..........Daca il fixezi in afara profilului cedeaza ceva,cred ca surubul....Nu degeaba prinderea este in interiorul profilului............
MIHNEA DONESCU- Mesaje : 26
Data de inscriere : 18/05/2012
Varsta : 54
Localizare : Italia
Re: Suspensie rulota
Salut la mine sint prinse in afara profilului si sint din fabrica asa , nu la toate se prin in interiorul acelui profil . Daca pui surub mai lung vezi sa fie intre 9 - 11 Nm forta de strangere ca altfel risti sa cedeze , a era sa uit sa cauti cu filet blocant sau sa pui piulita cu blocare ...
Bafta
Bafta
Sorin.Sibiceanu- top membrii
- Mesaje : 236
Data de inscriere : 23/11/2011
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Re: Suspensie rulota
Florine , hai sa te scot din "cacao" , ca de aia sunt buni cateodata inginerii
mai jos ai poza cu o schita pe care am facut-o pentru niste bride de prindere , niste adaptoare de la sistemul tau la ceea ce ai cumparat
in esenta , este vorba de cate 2 placute pentru fiecare amortizor , placute care trebuie neaparat sa aibe nervuri pe partea interioara care sa se sprijine pe muchiile din capatul profilului "U" pe verticala si pe orizontala , nervuri care vor impiedica rotirea placutelor la compresia si la detenta amortizorului ; grosimea acestor placute va fi facuta in asa fel incat sa fie de cel putin 3-4mm pe partile de prindere de profilul"U" al rulotei cat si de bucsa din capul amortizorului
eu zic sa pleci cu masuratorile de la partea de prindere a amortizorului si sa adaugi pe rand , un joc de 0,2mm in fiecare parte si grosimea bridelor la capetele de prindere
era mult mai simplu sa prinzi amortizorul cu suruburi , asa zisa prindere in consola , dar trebuia sa ai niste suruburi dintr-un otel detul de bun ( de elastic) si trebuia neaparat sa pui piulite cu auto-blocare
daca mai ai nevoie de explicatii te rog nu ezita sa ma suni
mai jos ai poza cu o schita pe care am facut-o pentru niste bride de prindere , niste adaptoare de la sistemul tau la ceea ce ai cumparat
in esenta , este vorba de cate 2 placute pentru fiecare amortizor , placute care trebuie neaparat sa aibe nervuri pe partea interioara care sa se sprijine pe muchiile din capatul profilului "U" pe verticala si pe orizontala , nervuri care vor impiedica rotirea placutelor la compresia si la detenta amortizorului ; grosimea acestor placute va fi facuta in asa fel incat sa fie de cel putin 3-4mm pe partile de prindere de profilul"U" al rulotei cat si de bucsa din capul amortizorului
eu zic sa pleci cu masuratorile de la partea de prindere a amortizorului si sa adaugi pe rand , un joc de 0,2mm in fiecare parte si grosimea bridelor la capetele de prindere
era mult mai simplu sa prinzi amortizorul cu suruburi , asa zisa prindere in consola , dar trebuia sa ai niste suruburi dintr-un otel detul de bun ( de elastic) si trebuia neaparat sa pui piulite cu auto-blocare
daca mai ai nevoie de explicatii te rog nu ezita sa ma suni
adrian05ro- top membrii
- Mesaje : 1180
Data de inscriere : 21/11/2011
Varsta : 60
Localizare : Bucuresti sector4
Re: Suspensie rulota
Cred ca doar cum a schematizat Adrian voi reusi dar numai miercuri cand voi avea conditii si timp. Problema este ca amortizorul se va apropia mult de pozitia orizontala, pozitie in care efectul lui este zero. Le-am luat de la Exis cu suruburi si piulite cu tot. Evident oamenii nu au nici o vina ca eu n-am masurat deschiderea profilului U.
Sanatate maxima!
Sanatate maxima!
Florin Bucur- Mesaje : 31
Data de inscriere : 09/04/2012
Varsta : 62
Localizare : Slatina - Olt
Re: Suspensie rulota
si la mine la rulota amortizoarele " din fabrica" sunt destul de inclinate si totusi isi fac treaba , asa ca eu zic sa nu disperi sau sa abandonezi ideea \
bafta ! si sa te vedem cu amortizoarele sus
bafta ! si sa te vedem cu amortizoarele sus
adrian05ro- top membrii
- Mesaje : 1180
Data de inscriere : 21/11/2011
Varsta : 60
Localizare : Bucuresti sector4
Re: Suspensie rulota
Da Adi ai dreptate amortizoarele la rulote sint inclinate pentru ca ele sint concepute sa preia socurile si foarte putin din balans , suspensia lucreaza la fel ca si la cea fara amortizoare . Toate rulotele au in punte (axa) sistemul barei de torsiune de la Olcit sau Peugeot , Citroen , amortizoarele sint puse pe partea care se torsioneza special pentru a prelua socul care il produce axa in momentul in care merge pe denivelari . Daca ridicam rulota vedem cum axa se va lasa in jos daca nu sint amortizoarele puse , in punte sint bucsi de cauciuc care torsioneaza axa si preia socurile .
Florin nu te da batut de un simplu amotizor , fa-i o ureche cu ti-a zis Adi si baga amortizorul la locul lui ..
Bafta
Florin nu te da batut de un simplu amotizor , fa-i o ureche cu ti-a zis Adi si baga amortizorul la locul lui ..
Bafta
Sorin.Sibiceanu- top membrii
- Mesaje : 236
Data de inscriere : 23/11/2011
Varsta : 43
Localizare : Bucuresti
Subiecte similare
» RULOTELE NOASTRE SI ALE COLEGILOR
» CAtegorii de permis
» Net pt rulota
» PREGATIRE DE IARNA a rulote ..............
» 23 dec - 5 ian cu Rulota sau camperul
» CAtegorii de permis
» Net pt rulota
» PREGATIRE DE IARNA a rulote ..............
» 23 dec - 5 ian cu Rulota sau camperul
RULOTISTII VESELI . FORUMGRATUIT . RO :: Meniu-HOME :: Date Tehnice si sfaturi AUTO- RULO -tistice :: intretinere sau probleme
Pagina 1 din 1
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
|
|